Hemma från Urkult

Soundcheck med Kraja Extended. För den lyssningssugne sändes delar av konserten på Sveriges Radio P2 under lördagskvällen.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Efter konserten fick jag en stor påse fina hemodlade grönsaker av ett par i publiken som bor i Näsåker och har jobbat med min bror i Namibia. HELT FANTASTISKT! Tack!
Uploaded from the Photobucket iPhone App

En anna rolig grej var att Urkultbilden 2012 visade sig vara en bild av mig.
En gigantisk pärlplatta med 15000st pärlor, skapad av festivalbesökarna. Det tog tydligen ca 40min att göra en liten ruta, bilden innehöll 25st sådana rutor. Vilken ära! :-)

Bilden är från eldnatten, invigningen av Urkult 2011 då jag uppträdde tillsammans med Teater Sláva och Kvartet Traktor.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Kommentera

