Mer TV

Kom hem från Irland och firade syrrans födelsedag på kvällen. Nästa dag fick jag besök från televisionen igen.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

En tallrik mat zoomas in.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Vilka som var här förblir en hemlis tills programmet sänds nästa månad…
Direkt när de hade ut genom dörren kom en välkänd tidning på besök. Och efter det var det bara att snabbpacka och åka ut till Arlanda igen. Trummorna hade jag kvar där ute i en 24h förvaringsbox.

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Framme i Japan nästa dag med Göran Månsson Band. Göran Månsson och Daniel Ek är också ledare för bandet Mittfolk, som också följer med på resan. Med är också producent Magnus Ek och en filmteam. Totalt är vi 21st pers. Välkomstfest ikväll med middag.

Jag misstänker att detta kommer att bli några av mina enklare 8 dagar. Det står i kontraktet att vi ska bli bjudna på mat varje dag. Men jag har med mig ett stort surdegsbröd och en massa matlådor. Kött, ägg, hela vetekorn, tomaterna från irland etc. Hittade ett kylskåp här där vi bor.

Har också på gång att träffa en ekologisk théodlare på vår lediga dag på torsdag. Hoppas planan går i lås!

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Utsikt från mitt rum
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Japan är fantastiskt. Här får vi tydliga instruktioner hur sängarnas speciallakan ska vikas.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Vi spelar på festen med en kille som både är erkänd filmkompositör och också spelar såg. Han ska vara gäst på en av våra konserter här.
Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Uploaded from the Photobucket iPhone App

3 thoughts on “Mer TV

  1. Så läckert att du plockar med dig dina nya vanor var du än reser och besöker marknader och andra platser där du är. Kul att det är fler som är inne på samma spår i andra delar av världen också.

  2. Hej!
    Tack för senast! Vi fick många positiva reaktioner på reportaget i Ljusnan. :-) Det hade varit kul att se inslaget med dig i ABC, men jag hittar det inte på Play. Vet du vilken dag det gick eller så? Ha det gott!!

Kommentera

