Kanske världens finaste honung

Nämen vad är detta! Ett paket. Ett paket som kom för jättelänge sedan. Det måste har kommit bort någon gång då jag bara vänt hemma mellan två turnéer.

Öppnar
 photo DSC_8836.jpg

 photo DSC_8847.jpg

Läs här. Vad otroligt fint. Vilken poesi. Jag älskar att det börjar med HEJ
 photo DSC_8841.jpg

 photo DSC_8842.jpg

 photo DSC_8843.jpg

 photo DSC_8844.jpg

Honungen är från min kompis Amanda som jag inte träffat på jättelänge.
 photo DSC_8845.jpg

 photo DSC_8850.jpg

 photo DSC_8857.jpg

 photo DSC_8866.jpg

8 thoughts on “Kanske världens finaste honung

  1. Hej! Jag fick för mig att du har bin på balkongen? Stämmer det? Hur gör du? Slungar du honungen i lägenheten? Hur stor/liten är din slunga i så fall? Jag är nyfiken på allt, och hoppas att du har tid att stilla min nyfikenhet!!!
    vänlig hälsning
    Cecilia.

  2. Ping: Sofia Erixson – Förpackningsdesigner » Ekologiskt honung med poetisk text

Kommentera

