Stockholm Mjölkathlon

42km löpning för de flesta i lördags då Stockholm Marathon gick av stapeln. Jag tog en liten avstickare till en musikaffär på vägen hem, så för mig blev det 42km cykling. Uppe på västerbron såg jag senare klungan längst fram varva övriga löpare. Det är helt otroligt vad fort det går. Vinnartiden på Stockholm Marathon blev den samma som tiden på Stockholm Mjölkathlon idag. Inklusive lite rödljus, mjölkhämtningen och vätskekontroll här på bron så blev vinnartiderna idag ca 2tim 15min. Photobucket Pictures, Images and Photos

När jag tog fotot kom en annan transportör förbi uppe på bron. :)
Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentera

