Potatis?

Kom på att jag sett att det börjat gro inne i den här påsen för väldigt länge sedan. Då hade jag inte tid att göra något åt saken, sedan glömde jag bort den. Påsen ser fortfarande superfräsch ut. Men innehållet bjöd på något helt annat. Det här är alltså inte ens ofräscht, det är beyond. Helt bortom allt man någonsin kunnat föreställa sig.
potIMG_9938

potIMG_9939

Jag vet inte, men vad som givit detta resultat kanske har pågått i runt ett års tid? Jag har ingen aning. Men roligt är det! De här små bollarna man ser över allt verkar vara nya potatisar.
potIMG_9940

Och den här grå klumpen är förmodligen en av originalpotatisarna som låg i påsen från början.
potIMG_9941

Jag pillar av alla småpotatisar från dess rede.
potIMG_9943

potIMG_9946

potIMG_9947

Gör faktiskt ett försök att sätta dem, i en stor kruka på 10-15 liter. Tänk om de kommer igång och börjar växa igen? Ingenting är omöjligt…
potIMG_9959

2 thoughts on “Potatis?

Kommentera

