Namninsamling! Stoppa Mjölkförbudet!

Under dagen idag så kommer antagligen besökarantalet här för de senaste fyra dagarna överstiga 50.000! Så underbart att så många engagerar sig i denna fråga!
Många skriver och frågar hur de kan hjälpa till för att stoppa det som håller på att ske?

#Sprid vidare informationen!
#Skriv gärna på namninsamlingen som jag just startat!
#Dela den på facebook!

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8059

Man kan också maila alla som fått Livsmedelsverkets remiss och stödja och peppa dem med sina tankar. Här finns listan:
http://www.slv.se/upload/dokument/remisser/Remisser_2013/Sma%20mangder/Missiv_Sma_mangder.pdf

Förutom att kämpa för rätten att dricka den mjölk jag vill dricka, så befinner jag mig nu på Irland och har CD-releaseturné med mitt band This is How we Fly.

Jag har spelat här en hel del här nu och många känner till husfadern.com
Redan vid första konserten fick jag två papperspåsar av en konsertbesökare, en påse med äpplen och en flaska färskpressad äppeljuice och en med vilda hasselnötter. Direkt från producenten.

Igår fick jag två sorters nyskördad potatis och ett kålhuvud.

Och till ikväll har jag hört det ryktas om att jag ska få lite mer egenproducerad mat av ett annat av bandets fans! :)
riverbank

hassel

Här är jag, Frank och hans kompis efter gårdagens konsert. Frank har tagit det hela att steg längre kan man säga, han lagar all sin mat utan elekricitet. Han hämtar till och med sitt vatten med cykel ur en källa i bergen utanför Dublin. Han tog med en flaska och bjöd mig på ett glas. Så fantastiskt!

frank

IMG_1422

Vår CD släpps i Sverige först i februari, men man kan lyssna på den och köpa den digitalt redan nu via Irland om man vill.

4 thoughts on “Namninsamling! Stoppa Mjölkförbudet!

  1. Delade namninsamlingen på min stads facebook-sida :) Hoppas så många så möjligt skriver under!
    Keep it up

Kommentera

