CD Release och Smålands Kulturfestival

De senaste två dagarna har vi haft releasekonserter i Göteborg och Stockholm med min trio NID och nya CDn Homecoming Queen. Två väldigt fina konserter och fantastisk publik.
Till konserten i Göteborg kom bl.a. en bloggläsare som hade med sig en flaska egentillverkad slånbärsaft.

20131031-083148.jpg

Efter konserten i Stockholm igår började jag packa ned mitt andra instrument. Beställningsverket Northern Lights, som ska framföras i Asa Kyrka på Smålands Kulturfestival imorgon.
Tar med mig slånbärsaften och åker ner idag och bygger upp hela instrumentet inför imorgon.

Kom gärna ni som bor i närheten. Konserten är kl 18.

http://smalandskulturfestival.se/program/programmet/northern-lights-i-asa-kyrka/

20131031-083138.jpg

Jag spelar även andra konserter på festivalen på lördag och söndag, samt håller ett föredrag om mina senaste två år som Husfader. Kika i programmet!

2 thoughts on “CD Release och Smålands Kulturfestival

Kommentera

