Ett hus till Husfadern

Oj oj oj! Har så otroligt mycket händelser och bilder på lager att posta här. Men jag hinner inte, jag jobbat så extremt mycket i höst. Har inte ens hunnit fakturera. Men jag lever ju så billigt utan varken matbutiker eller klädaffärer, så har klarat mig ändå hela hösten. Men nu är jag äntligen lite ledig, så håll utkik de närmsta veckorna! I förrgår och igår satt jag i alla fall och skickade fakturor för alla jobb jag gjort från augusti och fram till jul. Det blev väldigt mycket pengar som kommer dimpa in efter årsskiftet. Tänker mig att det blir en kontantinsats till ett litet hus i Stockholm. Kikar för fullt nu.
Hör gärna av er om ni har något tips. Husfadern behöver ett hus!

God jul!

Två fina julpynt i årets gran.
IMG_9856

IMG_9860

Kommentera

