Norsk matsäck

Just ja, det var ju lite fler bilder kvar från Norge.
Hela veckan blev en riktigt bra träningsvecka också. Vi stod på huvudet nästan allihopa och jag lyckades stå på en hand för första gången. Inte helt fritt men med lite hjälp av en vägg gick det jättebra.
IMG_0003

Sista kvällen kokar jag alla de 12 ägg som jag fick av mjölkbonden.
IMG_0038

Jag ska vidare direkt till Irland för att spela med This is How we Fly, det ska vara kallt där fick jag ett sms om, så jag fick låna denna fantastiska kofta. Guro som arrangerade kursen som jag jobbade på ska försöka ordna en egen kofta till mig. Förstås direkt från den som gjort den. Hoppas verkligen att det blir verklighet!

IMG_3697

Här är utsikten från Voss tågstation kl 07:00 nästa morgon, på väg till Irland för mer musik.
IMG_3700

IMG_3701

Dricker upp den sista mjölken på flygplatsen. Totalt 14 liter blev det denna vecka. Det hade varit en omöjlighet med butiksmjölken. Då hade jag garanterat fått ont i magen. Men den obehandlade mjölken går att dricka hur mycket som helst av. Den är verkligen ett livselixir.
IMG_3709

Kommentera

