Tisdag och kändismiddag

Det var fredag, lördag, söndag och måndag det. På tisdagen hände följande:

På dagen mixar jag en skiva i min studio, undervisar 1,5 tim på musikhögskolan och tar mig sedan, som en av 19st inbjudna gäster, direkt till Björn Frantzéns krog The Flying Elk i Gamla stan. På programmet stod att vi skulle diskutera ölets plats i modern svensk gastronomi.

Jag är både glad, tacksam och förvånad att jag får sitta vid samma bord som Björn Frantzén, Ernst Billgren m.fl. Livet blir onekligen väldigt kul med den här bloggen.

Jag uppdaterar med de fantastiska rätterna när jag fått fart på datorns minneskortläsare.
Den Stora Smakresan

IMG_4766

Kommentera

