Hela Sverige Bakar

hela sverige bakar

Inför förförra säsongen var jag med i uttagningen till Hela Sverige Bakar. Jag var med i matchen ända till mållinjen men kom inte med i själva programmet. I fjol ringde de och ville att jag skulle vara med igen, men det gick inte p.g.a. några redan inbokade konserter.

Igår ringde de igen med samma önskan. Men min konsertagent i Japan hade hunnit före. Så jag kommer spela trummor och handla ris och thé ute på de japanska fälten istället för att baka.

De undrade om jag inte ville tipsa mina läsare om att söka. Javisst, det kan jag göra!

Här är länken för att söka till programmet!
https://www.shortaudition.com/application.php?jid=13269&noflash=1

Kommentera

