Matlådor för tre dygn

Det blev matlagning och infrysning av alla blåbär och 12kg ost från Järna mejeri sista kvällen innan jag reste upp till Sundsvall. Jag lagade även till tre stekar, fick med mig potatis, gulbetor, polkabetor, färsk mangold, färska bönor från Havtornsgården på Öland.
Jag tog också med mig blåbär och en mjölkkruka med tre liter fil.

Vi övade med nya projektet Sweden Allstars på Tonhallen i Sundsvall och där finns ett fullt utrustat kök. Så jag åt denna lyxmat till lunch och middag varje dag, medan Sundsvallsborna i bandet lunchade på restaurang…

IMG_0081

IMG_0082

IMG_0095

IMG_0111

Kommentera

