40 Inspiratörer

Tänk när ens vardagsliv blir uppmärksammat som någonting inspirerande och som dessutom bidrar till en hållbar planet. Jag är förundrad och glad på en och samma gång. Jag vandrar på och tänker inte längre på att det jag gör till vardags skulle betyda något för någon annan, alltså det som för mig bara sker i förbifarten och mitt emellan mina jobb som musiker och andra fritidsintressen. Så kommer det ett mail som berättar att jag är en av 40 inspiratörer. Så kul!

Här kan ni läsa om alla de andra nominerade! www.greenmatch.se
Skärmavbild 2015-09-30 kl. 22.58.19

2 thoughts on “40 Inspiratörer

Kommentera

