Mycket och lite har hänt

Det var länge sedan jag skrev något på bloggen. Det var sex och ett halv år sedan jag startade. Livet går liksom vidare (av bilderna att döma). När jag tänker efter är det är en otrolig tillfredställelse att kunna ge sitt barn mat vars innehåll en har 100% koll på. Att veta att det hon får av oss är bra. Varken jag eller Klara kommer vilja ge vår dotter en burk barnmat från butiken.

Egentligen borde bloggen börja om nu. 9 månader har gått nu sedan hon kom.

Men ingenting med mat är så spektakulärt längre. Det bara rullar på.

Det är faktiskt lite synd att jag inte ger mig tiden att fota och dokumentera allt som skulle kunna ha kommit upp här. Det är så himla ofta som jag och Klara tittar på varandra och säger:
– Åh! Det Här skulle ha kommit upp på bloggen!

Men så åker liksom inte kameran fram. Utan vi bara njuter vidare av vad det nu är. Men suget finns där ändå hela tiden. Lusten att fortsätta.

Lämna en kommentar